Re: nie dzialajacy HUB?? co to moze byc?

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 20:12:42 MET

> Problema takiego mam ze podlanczylem sobie huba INTELA 10/100 i ciagle
> mrugaja mi diody te co wskazuja 10/100....zero przeplywu danych co to
moze
> byc??
> Nawet jak nie mam podlanczonych komputerow do niego:(((

Prawdopodobnie padniety zasilacz w hubie ... naprawialem takie ustrojstwo
niedawno. Wystarczy skombinowac zasilacz AT od kompa i tam masz wszystkie
napiecia ktore sa potrzebne do zasilania HUB'a. Niestety trzeba sie troche
orientowac co gdzie podlaczyc ...

Oczywiscie zakladam, ze ten HUB nie jest na gwarancji ???