Re: Pytanie do laserowców

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 20:03:18 MET

Michal Pasternak wrote:
> trzmiel_at_Wed, 26 Feb 2003 16:04:39 +0100 wysilił się na:
>
> Nie-HP toner kosztuje ok. 180 PLN. Do tego, mam niepotwierdzone
> doniesienia
> o dzialalnosci firm, ktore biora do siebie stara kasete, w zamian daja
> Ci nowa, biorac za wszystko (z dojazdem) 100 PLN.

oryginalny toner HP do drukarek z serii 5P/5MP/6P/6MP kosztuje 261 PLN netto
w hurtowni (www.action.pl). Takze raczej mowisz o regenerowanych tonerach.
Chetnie poznam dane firm ktore przyjada do mnie zabiora stara kasete i dadza
regenerowana za 100 PLN, bo na gieldzie w Warszawie kosztuje to chyba
minimum 150 PLN.

pzdr.
trzmiel