Re: myszka na usb

Autor: Sławicki (slawicki_s_at_wp.pl)
Data: Mon 24 Mar 2003 - 22:39:59 MET

> Kupilem myszke optyczna, ktora mozna podlaczyc na ps2 ale i do gniazda
usb. Na
> razie swietnie dziala na ps2 pod winxp, ale mam do Was pytanie. Nie mam
pojecia
> co sie wiaze z kwestia podlaczenia myszy pod usb. Jakie sa plusy, a jakie
> minusy takiego rozwiazania? Jednym slowem: warto?
> Bede bardzo wdzieczny za wskazowki.
> Pozdrawiam
> Marek
W razie jakichś zacięć systemu najpierw pada komunikacja na USB :) Ale z
kolei ruch myszy jest bardziej płynny bo wiąże się z częstotliwością
próbkowania: COM - 40, PS2 - 60 , USB -100 razy na sekundę albo i więcej,
dokładnie nie wiem. Z drugiej strony w wielu przypadkach przejściówka z
wtyki PS2 na USB zapewnia tylko to że mysz będzie działać na USB, a płynność
pozostanie taka sama lub nawet się pogorszy....
/Sławicki