Re: DVD ATA33 i dysk ATA100 na jednej tasiemce - czy będzie problem?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Mon 24 Mar 2003 - 00:08:23 MET

Janusz - Vahanara wrote:

> Nie tylko z ciekawości czekam na konkretną, popartą wiarygodnym linkiem
> odpowiedź.

U mnie tak właśnie działa na ASUS A7V8X: HDD-Maxtor(ATA133) oraz
DVD Toshiba ;-)
W dodatku DVD jest na końcu taśmy jako SLAVE...
(Inaczej się nie dało podłączyć kombinacji HDD+DVD+szuflada+CDRW)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|