Re: Czy ktoś pomoże pojąć diabelską istotę problemu? (długie)

Autor: Serengeti (serengetti_at_enter.net.pl)
Data: Mon 24 Mar 2003 - 22:03:09 MET

Użytkownik Green napisał:
> [...]

jakbym czytal opis mojego problemu sprzed 4 miesiecy, u mnie tak samo
padala plyta a-trend atc-5220 z k6-3... trzask z glosniczkow przy
ruszaniu myszka, a potem zaraz zwis. u mnie mialo to chyba zwiazek z
portem agp, problem ustepowal, kiedy zmienialem Radeona VE na zwykle,
stare Virge na pci. ale to przeciez w sumie zadne rozwiazanie, bo jakosc
grafiki 2d byla nie do porownania.

na szczescie udalo mi sie zmienic niedawno platforme na msi kt3 ultra2
:-)))))

w sumie nie pomoglem chyba za duzo :o)
chociaz moze to faktycznie ATi broi na starszych sprzetach, moze sprawdz
jakies stare TNT2 na przyklad?

Pozdrawiam,
Serengeti