Re: HP 930c i niefirmowe wkady, drukuje mi na rozowo?

Autor: oldking (murysz_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 24 Mar 2003 - 21:21:08 MET

Witam

Standart, uzupełnienie tuszu w kolorowym najczęściej tak się kończy.
Ja tak skopałem cztery kolorowe do HP 690 (tusz różnych producentów).
Jedno jest pewne ten tusz co kupiłeś nie pasuje do tego wkładu.
Jeszcze nie znalazłem producenta tuszu (narazie) aby bez problemów pasował.
Co do czarnego (kolorowego jeszcze nie sprawdziłem) to polecam firmy Jet
Tec.
Do kupienia www.agawa.pl
Mam prośbę, jakbyś sprawdił kolorowy i było OK daj znać oldking_at_go2.pl
 --
 Wyslano z forum elektronicznego: http://www.elektroda.pl/rtvforum