nieudane wyciszanie zasilacza - czemu ?

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 18:59:54 MET

Witajcie!
Wkurzał mnie zasilacz AT w moim routerku (p133), więc wyciąłem kratkę na
wiatraku. Zrobiło się głośniej :) Kupiłem gumowe podkładki - zrobiło się
troszkę ciszej, ale za mało. Zdobyłem opornik 5ohm, wlutowałem na czerwony
kabel (ten oznaczony jako +) i trudno zauważyć różnicę.

Co zrobiłem źle i jak tego wyjca wyciszyć ? Właściwie jest to pytanie o
to jaki opornik powinienem wlutować, żeby usłyszeć różnicę. Wiatrak
jest 10cm x 10cm, 12V, 0.16A (nie jest kulkowy) i wieje zdecydowanie za
mocno jak na potrzeby tego zasilacza i komputera.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]