Re: Co sadzicie o HIS-ach ?

Autor: BartekK (sibi_at_terror.black.art.pl)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 18:07:50 MET

> radeon 9100 i we Wrocku sa dostepne tylko HIS-y . Wiec co sadzicie o tej
> firmie z gory dzieki za odpowiedz i pozdrawiam .

jak mozesz to znajdz cos innego...
nie twierdze ze sa bardzo zle, ale:
-zdarzalo mi sie musiec LUTOWAC te grafiki, bo oszczedzaja na cynie,
kondensatorki i gniazdko coolera po prostu odpada od plytki, w otworach nie
ma cyny....

- na dziendobry trzeba sciagac radiator i smarowac go pasta silikonowa, bo
albo wogole jej nie ma albo jest tyle ze lepiej zeby nie bylo... ;) i konczy
sie to wysypka w 3D po jakichs 15 minutach...

--
Bartlomiej Kuzniewski
sibi_at_terror.org.pl http://terror.org.pl/~sibi/