Re: Vobis - stary notebook

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 17:52:17 MET

Po sciągnięciu dyskietki z OSR1 udało mi sie sysnąć go
i ten sie nie pogryzł z systemem na dysku i grzecznie wstał.
Wiec mam wersje ratunkowa FAT 16.

Vobis mi odpowiedzial, ze nie ma BIOSow,
zeby szukac na niemieckiej stronie vobisa ,
ale ja nie znam niemieckiego. natomiast ten BIOS
ma obowiazek kupic dysk do 8.5GB.
teraz musze sie nauczyc co robic z DiskManagerem
do dysków Hitachi,bo jeśli chodzi o ograniczenie do 8GB
to komentarz jest mętny.
Juz wiem ze zeby wgrac system musze miec kopie
 plyty na dysku to chyba punkt d.

Mam dobra wiadomość, ze laptop moze miec do 2x64 ramu

Pozdrawiam Anka