Zawieszanie się komputera BIOS'ie.

Autor: whatever (blah_at_blah.blah)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 17:59:38 MET

Witam.

Mam następujący problem. Po uruchomieniu komputera i wejściu do Setup'u
BIOS'a, komputer zawiesza się w menu "PC Health Status". Nie jest to duży
problem, bo czujniki temperatury działają bez zarzutu (sprawdzałem VIA
Hardware Monitor pod Windows), niemniej jednak, wolałbym, żeby wszystko było
ok.

Mój config: plyta DFI AK74-SC(KT133), procesor Duron 800MHz. Dodam, że płyta
ma wgraną najnowszą dostępną wersję BIOS'u. Szukałem w google czegoś na ten
temat, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi...

Jeżeli ktoś wie, jak można rozwiązać ten problem, to będę wdzięczny za
wskazówki.

--
pozdrawiam: Maciej (whatever)
whatever.at.pf.pl