Re: brak kolorów z TV-OUT?

Autor: JIMMYtm (velvet_at_polbox.com)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 15:03:22 MET

Ukrywający sie jako --> pawel oprawka <--, znany wszystkim terrorysta
 uzywajacy tym razem adresu: <paweloprawka_at_NOSPAM.gazeta.pl> Oznajmił co
następuje:

> Podłączyłem telewizor i jest głos i obraz ale brak kolorów... czy to
> problem w ustawieniach karty, ekranu, czy może trzeba zainstalować
> jakieś sterowniki...??

ustaw w sterownikach standard PAL np dla belgii czy niemiec, nie na auto
moze to jest to

--
"Jestem Obcy i nic co obce nie jest mi obce"
Bylem na mszy ...kobieta w ławce obok mnie zapaliła papierosa... Gdy to