Re: Nagrywarka CD czy DVD - co wybrac?

Autor: lord (lord_pander_at_wp.pl)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 14:59:15 MET

> nie bardzo jest to prawda
> plyta DVD-R jest mniej zgodna z DVD Video
> chyba, ze masz DVD-R(A) for authoring
> gdzie jest odblokowana specjalna strefa na klucze CSS
>
> najbardziej zgodna i najlepsza jest DVD+R chodz nie dostala akceptacji DVD
> Forum
> ale co ciekawe MS wybral wlasnie DVD+R i zapowiedzial jego obsluge w
> nastepcy Windows XP
>
> PS
> mozesz wiecej poczytac na www.cdrinfo.pl
>
> Bartek

podejzewam ze chodzi o tekst na forum gdzie jedna z osob promuje dvd+r i
poleca bodajze jesli mnie pamiec nie myli nagrywarki philips :)

polecam :
http://www.dvdrhelp.com/dvd.htm - mozna sobie tutaj sprawdic czy dany
naped obsluguje dvd-r/+r

tak sie sklada ze ms jezeli wemie dvd+r pod swoje skrzydla to madrze zrobi
bo jest to lepszy sam w sobie format (przede wszystkim sybciej sie odczytuje
i zapisuje plyty) ale jesli pytanie jest o kopatybilnosc ze stacjonarnymi
to niestety stawiam na dvd-r