Re: Jaka karta graficzna / jaki LCD ?

Autor: JIMMYtm (velvet_at_polbox.com)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 14:57:50 MET

Ukrywający sie jako --> Kane <--, znany wszystkim terrorysta
 uzywajacy tym razem adresu: <kaneaudio_at_poczta.onet.pl> Oznajmił co
następuje:

> Mam w planie zakup monitora LCD (17") i w zwiazku z tym chcialbym>
> Cena do 2200-2300zl (sklepowa)...

IMO za niska cena, lepiej LCD 15 w tej cenie. 17stka bedzie slabej jakosci
(opoznienia, dead i hot pixels) i wcale nie jest powiedziane ze bedzie miala
DVI...

> Chcialbym go podlaczyc przez DVI w zwiazku z tym wymienie takze karte
> graficzną - tu priorytetem jest jakość obrazu, wydajnosc to sprawa
> drugorzedna...co mozecie mi polecic ?
> Cena do 500-700zl (sklepowa). Karta oczywiscie musi miec gniazdo DVI.

Radeon 8500, 9500 i wyzej ewentualnie NV quadro

--
"Jestem Obcy i nic co obce nie jest mi obce"
Bylem na mszy ...kobieta w ławce obok mnie zapaliła papierosa... Gdy to