Re: Którą płytę pod P4 wybrać ??????

Autor: piotr19772_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 03 Mar 2003 - 14:11:16 MET

Witam !!!
> Nie sa za blisko choc osobiscie wole jak wejscia IDE sa umieszczone
> pionowo. MSI ma lepiej umieszczone gniazdo zasialania i socket na
> procesor.
Napewno MSI lepsze od Solteka ???? to fakt naczej zasilanie jest rozwiązane
na
tych dwóch płytach ale wydaje mi się że Soltek będzie bardziej sprawdzony
co ty na to ;)))

> Chcialem napisac, zebys zrobilc cos z ta sygnaturka ale nie jest ona nawet
> oznaczona prawidlowo :/ Skroc go do przepisowych 4 lini i oznacz go
> prawidlowym delimiterem.
co co chodzi z tym delimiterem.ostatnio znieniałem na kodowanie txt
a jeśli chodzi o sygnaturkę to napisz mi lepszą ;)
Jak by co to pisz na priva :)

Piotr -Dolnośląskie
GG 4522585 e-mail piotr19772_at_poczta.onet.pl
URL Yamaha FZS 600 Fazer http://www.fazer600.wz.cz
URL Canon PowerShot A40 http://www.a40.wz.cz