Utracone dane z dysku

Autor: Mareczek (markus-wwa_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 10:47:04 MET

Witam,
spotkala mnie dosc nie przyjemna sytuacja.Mianowicie nie chcial otworzyc sie
Outlook Express. Wiec na nowo uruchamiam komputer, nie chce sie uruchomic
scandisk. Mowi, ze jakis blad jest. Walcze w Windowsie DiskDoktorem i innego
tego typu narzedziami, naprawia jakies bledy i udaje sie uruchomic scandisk.
Scandisk wykryl bledy na dysku, i powiedzial ze nie mozna z nich korzystac i
umiesci je w bezpiecznej czesci dysku. Troche bylo tych bledow. Nadal jednak
nie moglem uruchomic OE, a blue screen pojawial sie praktycznie co chwile.
Zrobilem format i zainstalowalem na nowej partycji windows. Gdy teraz chce
importowac dane ze 'Skrzynka Odbiorcza' pokazuje sie komunikat, ze program
nieodpowiada. Mozna natomiast importowac dane z 'Elementy usuniete' itp. Czy
jest jakis program co pomoze mi odzyskac te dane? Podejrzewam, ze uszkodzony
jest tylko plik Skrzynka Odbiorcza.dbx Mialem tam dosc wazne infomacje.

Sprawa #2 poprosze o jakies nazywy programow i linki co i jak z ustawianiem
Backupu. Mam nauczke.

Z gory dzieki. Pozdrawiam. Marek