Re: Którą płytę pod P4 wybrać ??????

Autor: GM (universum_at_xl.wp.pl)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 10:36:05 MET

> Witam !!!
>
> A można widzieć co ci się nie podobało w tej płycie MSI ???
> a mam do ciebie pytanie a dokłądnie to pytanie jest przy
> zdjęciu na stronie www.a40.wz.cz/komp.htm ???

jesli chodzi o zlacza(HDD/FDD/ATX) umiejscowienie ich zdecydowanie mi nie
pasuje
ale to zalezy od konkretnego przypadku(dla mnie pasowal by ten soltek,
tylko w Krakowie nie jest dostepny) a co do wad to sa to drobnostki takie
ze np pamiec kingston nie chodzi na 333 tylko na 266 oraz ze monitoring
napiec zaniza ich wartosci (zmierzone miernikiem sa ok). Ponadto bardzo
dziwne zachowanie jak tylko wejde do biosu to z plyty zaczynaja dochodzic
dziwne dzwieki (takie brzeczenie), temperatura procka i zasilacza zaczyna
niezacznie rosnac.

GM