tajemnicze bad sektory

Autor: filt3r (filter_at_cogito.univ.gda.pl)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 01:01:21 MET

po pierwsze witam wszystkich bo jestem tu nowy ;)

mam maly problem z twardym dyskiem. zakupilem nowego seagatea (bodajze U10
czy jakos tak) w zeszlym tygodniu i podczas zapisywania jakichs plikow na
dyskietke dysseagate ow zaczal stukac glowicami i sie wykopyrtnal
(niebieski ekran). Po zrobieniu scandisku okazalo sie ze jestem
szczesliwym posiadaczem bed sectora ;)

po przyjrzeniu sie dokladniej calej sprawie odkrylem tajemniczy zwišazek
pomiedzy praca stacji dyskow a stukaniem glowic dysku twardego, ktore to
stukanie prowadzi do powstawania bad sectorow. czy moze ktos z grupowiczow
zetknal sie wczesniej z podobnym problemem i moglby poinformowac mnie o
ewentualnych przyczynach takiego stanu rzeczy?

zaznaczam ze z innymi dyskami twardymi stacja dyskow pracuje normalnie.

moja konfiguracja: celeron 333, plyta glowana asus p2b (z upgradem biosu)
dysk twardy seagate 40GB win 98 se

filter