Re: zabezpieczenie procesora...

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Sun 02 Mar 2003 - 22:06:53 MET

Po?wi?caj?c chwilk? wolnego czasu cT2003 naskroba?(-a):

> Moze Intel ale widzialem filmik z Tom's hardware na ktorym
> testowali procki, byla odpalona gra bodajze Quake i zejmowali z
> prockow radiatory na jakis czas na poczatku gra zwalniala ale jak
> zalozyli radiator to wszystko wracalo do normy (intele) niestety na
> AMDki nie zdazali zalozyc radiatorow bo zaczynaly dymic... :)

Wiesz... filmik filmikiem, ale ja zak?adam, ?e nikt przy zdrowych zmys?ach nie ?ci?ga radiatora w czasie pracy.
Zaj?adaj?c wtedy nawet zatrzymanie si? wentyla, temperatura bedzie wzrasta?a na tyle wolno, ?e komp
najpierw si? zresetuje/zawiesi. Poza tym du?o p?yt ma w BIOSie zabezpieczenia przed przegrzaniem.

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288