Re: Odzyskanie partycji FAT32

Autor: Grazyna (kuzynkagra_at_gazeta.pl-wytnij)
Data: Sun 02 Mar 2003 - 21:37:12 MET

Jacek Maciejewski wrote:

> Hmmm, nie wiem co to zmieni, bo się zgubiłem, ale istotnie ściągnąłem
> Image for dos ;)

To zmienia wszystko ;-), bo ten program służy faktycznie tylko do
tworzenia obrazów partycji i ich odzyskiwania z owych obrazów, natomiast
przy pomocy BootIt NG i Michała z prawdopodobieństwem graniczącym z
pewnością odzyskałbyś swoją zagubioną partycję. Nawiasem mówiąc, wersja
próbna BootIt jest naprawdę w pełni funkcjonalna. Sam program natomiast
jest świetny i w dodatku całkowicie idiotoodporny, o czym przekonałam
się na własnym przykładzie ;-).

Pozdrawiam
Grażyna