Dysk twardy i Windows 98

Autor: larry__pl_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 02 Mar 2003 - 19:05:41 MET

Mam problem z dyskiem twardym i Windows'em 98:
Mianowicie po uruchomieniu komputera przed załadowaniem autoexec.bat komputer
stoi - mruga tylko znaczek "_".
Nie można rowniez zaladowac menu z "uruchom w trybie awaryjnym".
Mogę uruchomić komputer z dyskietki startowej.
Potem uruchamiam Norton Disc Doctor przyczym po naprawieniu MBR system ładuje
się przy czym windows widzi każdy z moich dysków twardych podwójnie.
Nie widzi również dyskietek - twierdzi że wszystkie są niezformatowane.
Po zresetowaniu komputera komputer pokazuje to samo co przed uruchomieniem NDD.
Przyczym po uruchomieniu mogę uruchomić system w trybie awaryjnym gdzie dyski
pokazane są normalnie a dyskietki działają normalnie.

Co zrobić aby system działał normalnie - bez reinstalacji Windowsa
(ostateczność) gdyż potrzebował bym 2 dni na doprowadzenie go do stanu
używalności -
załadowanie wszystkich programów, sterowników i konfiguracji. Windows bez
reinstalacji wytrzymał 3 lata, a tu wczoraj komputer się nieuruchamia.

Z poważaniem Łukasz