Hasło użytkownika w GA-8SIML

Autor: Krzysztof (kzdun_at_to-pomin.ids.pl)
Data: Sun 02 Mar 2003 - 14:30:00 MET

Witam,

Nie wiem jak to możliwe, ale nie mogę znaleźć jak ustawić w BIOS hasło
użytkownika. Płyta Gigabyte GA-8SIML BIOS Award 6.00PG, zamontowana w
komputerze ADAX produkcji JTT (kupiony w grudniu, procesor Cel 1700)-
taka zintegrowana z grafiką i LAN, na dole ekranu przedstawia się:
08/16/2002-SIS-650-6A6IXG0RC-00
Jak zwykle, jest opcja "set user password" i "set supervisor password".
Ustawiam oba i szukam w "Advanced BIOS features" ustawienia "password
check" - a tu nie ma... JTT nie dał instrukcji płyty, znalazłem ją u
producenta - a tam pisze, że oczywiście powinno być. W tej chwili pyta
się tylko o hasło przy wejściu do BIOS-u, a ja jednak chcę zawsze.

Co się dzieje? Coś przeoczyłem czy JTT coś zmajstrował?

Krzysztof