Re: jaki BIOS wybrać ? czy ktoś potrafi wskazać plik ?

Autor: plusz (plusz_at_irc.usun_spam.pl)
Data: Sun 02 Mar 2003 - 13:07:11 MET

"baZyl" <bazylook_at_interia.pl> wrote in message
> Gdybys zajrzal na ten link ktory Ci podalem jako pierwszy to moze by Ci
> wyjasnilo co nastepuje...

ok - przejrzałem to wcześniej, ale w dziale z Upgradem BIOSów tej wersji ne
ma, a co więcej nie ma żadnej wersji do PCB 1.1B

zaryzykowałem i bez dalszego sprawdzania wczoraj zainstalowałem tą wersję
BIOSu i działa bardzo dobrze :)

częstotliwość szyny zmieniła się z 83 MHz na 100 MHz :)
dysk jest widziany poprawnie :)

nie wiem czy to subiektywne odczucie, ale wygląda na to , że mój komp
przyspieszył znacznie

teraz tylko mam problem jak podłączyć 40 GB do WinNT4.0 serwer :)

pozdrawiam
plusz