Dziadoski Naped CD.DVD

Autor: =Kanku= (k4nku.antyspam_at_o2.pl)
Data: Sun 02 Mar 2003 - 12:08:42 MET

Witam, mam naped DVDCD Creativa i od pewnego czasu, pewne plytki ( nie
maregoly) wogole nie sa przeen odczytywane. Otoz cd-rom miga,miga, po czym
wysuwa plytke. I tak pare razy. A jak sie upre to z 5 razy sproboje i za 5
zaskoczy i czyta.
Chociaz czasem nie zawsze z powodzeniem, tzn bardzo wolno, jakby plytka byla
walnieta, a czasem to nowka wiec bez sensu.
Moze trzeba cos wyczyscic?
Bo nie chce mi sie wymieniac napedu, pare zlotych kosztowal. Jest jeszcze na
gwarancji, ale to cienko widze, bo duzo plytek obsluguje, a tylko z pewna
czescia ma problemy, jak ma humor.

www.kanku.tk