"Monitorów znanych marek nie trzeba testować przed kupnem"

Autor: glubelek_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 02 Mar 2003 - 11:55:18 MET

Mniej więcej taki tekst mi walnął sprzedawca z pobliskiego sklepu
komputerowego. Ja mu na to, że LG - znana marka, lecz podobno bywają
egzemplarze mocno kopnięte. No to on na to: "No faktycznie, dlatego teraz
stawiamy na NEC. Faktycznie na wystawie same NEC i jedna Iiyama choc tylko
jeden NEC z TCO. Ale kupić można dowolny model, ja się zamierzam na NEC FE791 i
być może komuś z Was zdarzyło się porównywać egzemplarze tego modelu. Czy
poszczególne egzemplarze różniły się czymś? Na pewno będę się upierać o
możliwość przetestowania, ale na możliwość porównania dwóch takich neców raczej
nie mam co liczyć.

Pozdrawiam, Sabina.