Re: Dysk IBM i error 0x70

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Sun 02 Mar 2003 - 11:11:51 MET

"Prusy" napisal(la) dnia 2003-03-02 08:57, te oto slowa:

> Witam
> Mam dysk IBM z serii DTLA (20GB) i dzis sprawdzilem go programikiem
> sciagnietym ze strony IBM i po testach wywalil mi cos takiego: Failure code:
> 0x70 - Defective Device TRC 7000D271.

Nic innego jak to, ze Twoj naped posiada uszkodzony(e) sektor(y).

> Co to za blad i jakie moga byc konsekwencje? Dysk ma niespelna 3 lata, czy
> to kwalifikuje go do reklamacji?

IBM zeleca uruchomienie procedury "Erase Disk". W przypadku, gdy po jej
"odbyciu" powyzszy blad dalej wystepuje, naped gwarantuje sie do wymiany.

--
Pozdrawiam, Kosh                    kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl
                                        http://khn.multinet.pl/ftp/