Re: plz can u translate this?

Autor: Radek Michalski (SPAMradek_at_krzyki.eu.org)
Data: Sun 02 Mar 2003 - 10:46:48 MET

Uzytkownik "eerere" <dedeko_at_ed.ed> napisal w wiadomosci
> can u translate this text?
> thanks...
>
> >Ale tylko Palomino. WWW Solteka glosi, ze Thoroughbred nie bedzie
dzialal,
> >zreszta zdaje sie, ze ostatnio ktos na grupie przekonal sie o tym
> >empirycznie :)
> >BTW. mam taka plyte i wkurza mnie to, ze nie moge wlozyc A 0,13. Plyta
> >teoretycznie nie powinna miec problemu z obsluga tego procka (mozna
ustawic
> >recznie wszystkie parametry), jednak go nie obsluguje. To tyle na temat
> >uniwersalnosci Socket A, nad ktora wszyscy tak sie zachwycali.

But just only Palomino. Soltek says that Thoroughbred won't work and as far
I know someone tested it personally with the same result. BTW: I've got this
mainboard and im pissed off when I can't put this A 0.13 processor in.
Theoretically this model shouldn't have any problem with this unit (You can
set manually all params, but it still doesn't work). That's all about
"wonderful" universal Socket A technology.

Greetings
Radek