Re: Schemat glosnikow 5.1 ?

Autor: ggs (ggs_at___konto.pl)
Data: Sun 02 Mar 2003 - 00:15:12 MET

"Peterphk" <peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> centralny
>
> A po co schemat ??? Jezeli uzywasz analogowych wyjsc na karcie to
potrzebny
> tobie jeszcze jeden wzmacniacz do centralnego glosnika i oczywiscie
> dodatkowy glosnik:) Podpinasz to do odpowiedniego kanalu w karcie
muzycznej
> i masz 5.1. Czy to wyglada na tak skomplikowane, ze potrzebny do tego
> schemat ??? Wystarczy instrukcja do karty muzycznej z rozpiska gdzie co
> wychodzi ...

No wlasnie w taki sposob nie chce !

Tu nie ma byc 30-stu kolejnych wzmacniaczy i innych dodatkowych cudow. Chce
podpiac sie w elektronike subwoofera , ktory juz jest.

W Live!5.1 sa 3 wyjscia : 2 x przod , 2 x tyl , center + subwoofer (lub
digital - jego nie bede uzywac).

Moje 4.1 uzywa tylko dwoch pierwszych par wymienionych wyzej z tym , ze
subwoofer chodzi caly czas razem z 4 satelitkami.

Moj plan to dolaczyc SAM TYLKO centralny z trzeciego gniazda do tego
wszystkiego.