Re: Wiatrak na A7V133

Autor: benek (benek.benek_at__wp.pl_)
Data: Sat 01 Mar 2003 - 23:22:05 MET

> Mam płyte Asusa A7V133 i w związku z tym pytanie dotyczące wiatraczka na
> mostku północnym. Czy mozna go spokojnie wymontować nie montując
> większego radiatora? Wyje to strasznie, a ja cenie sobie ciszę ;-)

albo
- poszukaj jakiegos uzywanego radiatora 50x50 i zrob odpowiednie dziurki do
zamontowania - takie uzywane radiatory aluminiowe na gieldach chodza po
kilka zl
albo
- kup Zalmana ZM-NB32J za cale 29zl i nie bedziesz mial zadnych moralnych
dylematow ;-)
http://www.zalman.co.kr/english/product/nb32j.htm

pozdrawiam