Re: A7V133 + T-Bred?

Autor: Marek Tomczyk (tunol_at_chelm.gda.pl)
Data: Sat 01 Mar 2003 - 21:09:04 MET

GLide wrote:

> No to masz farta. U mnie po takiej operacji niby dzialal, ale czesto
> sypal bsodami. nie pomagaly manipulacje napieciem i inymi nastawami
> procka. :-(

Może i mam. Faktem jest, że nie widziałem ani jednego BSOD od kiedy
zmieniłem proca (mam Win2000+SP1)

> Zadam pytanie. Na jakim rdzeniu jest Twoj Athlon? Moj jest na B0 czyli
> takim samaym jak 2600+ i wyzsze. Efekt niestety jak opisalem wyzej.
> Moze jest to zalezne wlasnie od steppingu procka?

Mój jest z serii JIUHB, stepping B0. Nie chce mi sie zdejmowac radiatora
zeby podać wszystkie numery. Może to zależy od konkretnego egzemplarza
płyty? Może rzeczywiście mam wielkiego farta?

> W sumie mimo iz ten Asus sluzyl mi dlugo i baaardzo niezawodnie to
> troche nie zaluje - mial bardzo niegustowny kolor laminatu ;-)

A mi sie podoba ;). A płyta rzeczywiście jest zajefajna :)

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk