Re: nagrywarka - problem???

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 01 Mar 2003 - 17:21:51 MET

> co to moze byc:
> mam nagrywarke plextora, wkladam plytke, chce cos nagrac, program pokazuje
> nagrywanie, na nagrywarce miga lampka, ze nagrywa, a pozniej okazuje sie
ze
> plytka jest pusta, nic jej nie chec odczyytac.
>
> Co to moze byc?
> spotkal sie ktos juz z takim przypadkiem?

Oczywiscie ... pewnie masz wlaczona opcje "symulacja nagrywania". Jezeli
uzywasz nero to w opcjach programu (tam gdzie ustawia sie predkosc
nagrywania) jest cos takiego:
- determine max speed (ustal max predkosc nagrywania)
- simulate (symulacja nagrywania)
- write (zapis)
- finalize CD (zamykanie plyty)

Jezeli nie masz zaznaczone write to nagrywarka nie bedzie zapisywala nic na
plycie. Zaznaczasz opcje write i ewentualnie finalize CD, a reszte
odznaczasz i wszystko bedzie dzialac.