Re: Mój XP po raz ostatni :)

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom_bzdury_123hgjhg__at_a3.pl)
Data: Sat 01 Mar 2003 - 16:00:11 MET

> Ale jak
> będziesz w kołko powtarzał bzdury o temperaturze, niestabilności i
> podkręcaniu,

Bo te aspekty mnie denerwuja. Nie mam nic wiecej do powiedzenia nt AMD v
Intel. Dziala na mnie jednak jak plachta na byka z uporem maniaka
pojawiajace sie wszedzie opinie:

"mam amd+ecs+badziew i nie dziala mi to"
"mam amd podkrecilem i nie dziala, czy przyczyna tkwi w grafice?"
"chce kupic dobry komp ale sie nie bardzo znam - odpowiedzi - kup amd"

Moze ja za nerwowy jestem, albo co? Pracuje podobnie jak Ty na kilku
komputerach, w tym AMD. Poza tym z racji zawodu mam niestety do
czynienia z serwisowaniem roznego sprzetu. regula jest zawsze ta sama.
Dobre sprzety nie trafiaja do roboty - tylko rutynowe przeglady - raz na
1,5 roku. Dziwnym trafem to sa prawie zawsze firmowe sprzety na
Intelowych (oryginalnych) platformach. A ze skladactwem roznie. Psuje
sie jak chce. Jak w srodku Soltek, Ecs i cale inne talatajstwo w
Codegenie to niezaleznie czy w srodku siedzi Intel czy AMD - jedno bagno.

Stad opinie.

Pozdrawiam

Tomasz