Re: Niedroga zmiana grafiki - co wybrac?

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Sat 01 Mar 2003 - 14:55:41 MET

"BartekB" <nie.m_at_m.aDresu> Odpowiedz na

> A masz na mysli DVD czy DivX? :) Bo DVD nie mam i na razie nie
> planuje... A DivX chodzi dobrze na TNT2 M64, wiec czemu na GF4 mialyby
> byc z tym klopoty?
>:)

Jedno i drugie.
GF4MX ma nienajlepszy TV, obsługiwany tylko przez drajwery. To stwarza dużo
problemów przy oglądaniu filmów na TV. Bo co to za przyjemność oglądania
filmów na malutkim monitorku.

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.