Re: Format dysku a otrzymana poczta

Autor: Guzik (guzio69_at_wp.pl)
Data: Sat 01 Mar 2003 - 13:50:12 MET

> Witam!
> Potrzebuję sformatować dysk. Co mam uczynić aby w łatwy i szybki sposób
> przenieść zawartość skrzynki odbiorczej (maile + załączniki) w jakieś
> bezpieczne miejsce (na innym dysku)?

jesli uzywasz Outlooka i masz win xp to uzyj Kreatora transferu pliku i
ustawien

a jesli nie masz xp tylko jakis wczesniejszy windows to maile i zalaczniki
powinny znajdowac sie gdzies w tym katalogu: \windows\Dane aplikacji\...
wystarczy je skopiowac (pliki te maja takie same nazwy jak Foldery w
outlooku np "Skrzynka Odbiorcza.dbx" itp