Problem z danymi na dysku

Autor: Majszek (mariusz610_at_wp.pl)
Data: Sat 01 Mar 2003 - 12:53:49 MET

Po obejrzeniu kilku filmów w Windows Media Player 9 zapełnił mi się cały
dysk C. Przed oglądaniem tych filmów miałem 2 GB wolne a teraz zostało mi
600 KB. Filmy na płycie miały rozszerzenie "dat" po kliknięciu na plik 2 x
otwierało się okno otwórz z z którego wybrałem właśnie Media Player.
Próbowałem znaleźć te pliki
 na dysku twardym przy pomocy polecenia znajdź pliki ale bezskutecznie. Czy
ktoś może mi podpowiedzieć gdzie i co sie tam zagnieździło.
Będę bardzo wdzięczny!!