Re: taktowanie pamięci [lamer]

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Sat 01 Mar 2003 - 11:52:04 MET

 laman claimed:
> czy to nie spowoduje problemów ??? tzn. np podniesienie fsb z 133 na 166
> (przetaktowanie i większe grzanie się procesora, problemy z PCI) ?

Heh. Przecież na nforce2 można zblokować PCI na 33Mhz :)
Jeśli masz pamięci PC3200 to możesz mieć synchroniczną pracę przy 200Mhz.

> BTW Z temperatura wiąże się kolejna ciekawostka której mój mały rozumek
> lamera nie potrafi rozwiązać.
>
> Jaj sprawdze temp. pod windowsem ( za pomocą soltek hardware monitor) to mam
> (cokolwiek te skróty znaczą):
> Cpu Die : 46 stopni
> RT1 : 37 stopni

Cpu Die to pomiar z diody na procku. RT1 to miernik na płycie, mierzący
jej temperaturę.

> a jak patrze pod BIOSem
> ATB II temp : 67 stopni

Ściagnij nowy Hardware Monitor - duża szansa na to, że ten z CD
przychodzącym w zestawie jest dosyć stary.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]