Re: K7SOM+ i temperatura

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Sat 01 Mar 2003 - 09:20:42 MET

Alkos <NOSPAM_at_Alkos@el-kfa.net> wrote:
> Wątpię czy to temperatura. Miałem problemy z pamięcią na ecsie z
> niestandardowym FSB - spróbuj na 100. Pogorszenie wydajności niezauważalne,
> a nuż pomoże.

Znaczy pamiec akurat spokojnie gdzie indziej i na 150 cl2 chodzila, a FSB
nie mam jak przestawic - producent wymyslil sobie fsb 107, i nie dal
mozliwosci zmiany. Moge naturalnie odpalac jakis programik, ktory przy
starcie zmieni czestotliwosc. Tylko ze obsluga tego komputera bedzie miala
raczej problem jesli cos sie walnie - bo roznie przeciez bywa. Podkresle
tez, ze z otwarta obudowa nie ma zadnych problemow.

pozdrawiam,
shadow