Re: czy to bedzie chodzić??

Autor: GR_at_dek
Data: Sat 01 Mar 2003 - 02:15:45 MET

> mam pytanie, moja karta graficzna (hercules 3d prophet radeon 7500 le)
posiada
> wyjście s-video czytałem juz wiele o tym połączeniu( komp+tv ) jednakże
mój tv
> to nie najnowsza generacja, nie ma nawet eurozłącza, ma czincze czy po
> zastosowaniu przejściówki s-video---euro----czincze uzyskam obraz który
warty
> jest wydania pieniędzy na potrzebne kable itp.

Hi
Może ja coś już dzisiaj nie stykam, ale to co tu napisałeś chyba nie trzyma
sie kupy (przepraszam).
Opisuje mój ciężki tok myślenia.
-twoja karta ma wyjście s-video
-telewizor ma wejście czincze (jak to napisałeś :-))
To teraz mi powiedz co to jest za przejściówka: s-video---euro----czincze
:-)
Ja w życiu takiej nie widziałem, ale np. s-video------>czincze :-) to i
owszem.

Sedno sprawy:
Obraz na TV zależy od
1. Odbiornika TV
2. Karty graficznej i Chipa TV umieszczonego na niej
3. Od kabli i ewentualnych przejściówek.
W takim przypadku ciężko powiedzieć czy gra jest warta świeczki, zależy jak
Ci zależy.
Przejściówkę s-video---->czincze :-) ciężko kupić (a napewno takiej o
dobrych parametrach),najlepiej zrobić samemu (opis w necie).
Kabel s-video kosztuje różnie od jakości. Najtańszy jaki widziałem kosztował
14 PLN za 7 metrów (taki był mi potrzebny), ale stworzyłem sobie sam, za
mniejszy pieniądz.(2x2PLN wtyczki i 7x0.25 PLN/m kabla).

Tak jak napisałem, decyzja należy do ciebie. Jeżeli wygoda oglądania filmów
przed dużym ekranem, w łóżeczku, pod kołderką itp. nie jest dla Ciebie
znaczącym argumentem, to daj sobie spokój z tym okablowaniem.

Miłego oglądania.

GR_at_dek