Nowa pamięć w starej płycie głównej

Autor: Tempus (tempus_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Sat 01 Mar 2003 - 01:11:48 MET

Jest płyta pod PII, nazywa się PII-II (Slot1). Chodzi w niej jedna kość 64MB. Wg. instrukcji można włożyć EDO lub SDRAM, szybsze niż 70ns. W każdy bank do 128MB. Moje "współczesne" kości nie działają w tej płycie (SDRAM 133). Co zrobić? Nie działają nawet po wyjęciu tej starej, działającej. Kości są sprawne, jedna 64, druga 256-gdy ją włożyłem, to komp widział 128MB, ale po paru dniach praestał działać-zaczął po wyjęciu "nowej " kości. Gdy włożyłem starą 64 i nowe: 64 i 256 to też widział tylko 128. Teraz w ogóle nie akceptuje tych nowych.