Re: co powinno byc w kartonie?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 01 Mar 2003 - 01:01:59 MET

maciekpd211 napisał:

>Nie bylo kabla zasilajacego, instrukcji i nie wiem czego jeszcze. Tu pytanie
>do Was. Czy ktos wie co jeszcze powinno byc dolozone do tego monitora? Moze
>kabelek USB (monitor ma takie wejscie)? Moze plyta ze
>sterownikami/oprogramowaniem jakims. Jutro chce pojsc do tego sklepu i
>wiedziec o co poprosic sprzedawce, bo jak nie bede wiedzial to tamten gotow
>mi powiedziec ze instrukcja albo cos innego nie jest na wyposarzeniu tego
>modelu i tyle. Z gory dzieki za odpowiedzi.

no przede wszystkim nie masz gwarancji ;) zwykle w instrukcji jest
napisane co zawiera zestaw; na pewno kabel sygnalowy i zasilajacy;

poza tym skoro nie zagladales do pudelka w sklepie to
1) mozesz sprzedawcy nagwizdac;
2) pewnie nie testowales tego monitora w sklepie;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?