Bardzo duzy wybor obudow- gdzie ??

Autor: luk (luk23_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 01 Mar 2003 - 00:10:59 MET

Witajcie
Mam problem a mianowicie mam zlozyc komputer. komputer jak komputer powiecie
ale jego wlascicielka ma byc kobieta. wiec musi to byc ladna obudowa dzis ja
obwiozlem po kilku sklepach i zadne jej sie nie podobaja . enlight za chiny
ludowe, modecom krecenie nosem,chiefteca nie pokazywalem bo ta cena...
wiec pytanie do was gdzie jest duzy wybor obudow ktore mozna obejrzec w
okolicy katowic ? najlepiej jakby to nie byly codegeny tylko cos ciut
lepszego klasy modecoma. enlighty modecomy byleby byl duzy wybor
ewentualnie duzy wybor codegenowi od razu pytanie ile mozna odzyskac za
zasilacz z takiego zlomu ??
pzdr
luk