Re: cichy dysk

Autor: Grzes (krgr_at_interia.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 17:29:54 MET

> przymierzam sie wlasnie do kupna nowego dysku, bo niestety stary mi już
nie
> wsytarcza (caviar 13GB). w sumie to pojemnościowo jest w sam raz :) ale
> niestety jest powolny i głośny. moje pytanie brzmi: ktore dyski są
> najbardziej ciche? i to nie tylko zaraz po kupnie, ale np. po pol roku
> działania. przymierzałem się do maxtora ale niestety u pewnego osbonika
> zapobserwowalem ze po pol roku zaczął on rzęzic dośc głośno... wiec co
jest
> naprawdę ciche?

ja mam Seagate Baracuda IV 60 GB.
Pracuje on u mnie juz od prawie roczku i jest OK. Jest to cichy dysk.
Jednak gdy ostatnio kupiłem Seagate Baracuda IV 80 GB (całkowicie nowy)
niestety po tygodniu zaczęło coś się dziać i padł. Zresztą i tak nie byłem
zadowolony bo chodził dość głośno.
Po 2 tygodniach otrzymałem nowy dysk. Również Seagate Baracuda IV 80 GB.
Jest to samo dysk chodzi głośno. Może nie tak strasznie, ale moj stary
poczciwy baracuda IV 60gb, chodzi od niego dużo ciszej.

Być może Baracuda V jest dobrym dyskiem, ale nie udało mi sie tego
sprawdzić. :(