Re: co to takiego detonatory??

Autor: Wasiuk (wasiukNOSPAM_at_2com.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 17:13:59 MET

Użytkownik "Damian K." <damian_at_NOSPAMosk.lezajsk.info> napisał w wiadomości
> [ciach]
>
> Detonatory to jest nazwa sterowników do kart grafinczych na układach
nVidi.
> Dla ATI te sterownniki to Catalyst a dla VIA (chipsetów) Hyperion

A czy jest jaks roznica czy GeForce bedzie minta, prolinka, msi czy palit to
detonatory beda chodzic te same??? Czy sa rozne zalezne od producenta? W
poscie wyzej z dn. 03-02-23 15:44 GeForce2MX400 gosciu sie pyta:
Jakie najbardziej wydajne. najbardzij zoptymalizowane detonatory do
GeForcaMX400 64MB z MINTA????
Odpowiedz:
v29.42 lub v30.82

A jezeli ten GeForce bedzie np Prolinak'a to tez te beda optymalne? Glownie
to chodzi mi o to czy detonatory sa ogolnie jedne do nVidi czy mint
wypuszcza swoje, prolink swoje itd...

--
Pozdrawiam
Wasiuk