Odp: conexant 2388x

Autor: Rycho (rycholek_at_wp.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 16:10:24 MET

> Ja juz mam od wielu miesiecy Prolinka playtv HD i obraz jest duzo lepszy w
> porownaniu do kart na ukladzie BT878 (porownywalem z 3 kartami).
> Oprogramowanie prolinka w wersji 2.0 dziala dosc znosnie, trzeba sie do
> niego przyzwyczaic i poznac jego mozliwosci, moze 2 dni to za malo dla
> niektorych ;).
> Obraz z karty just super nawet na TV 28" .

Zgadzam się z kolegą :)
Jak podłączyłem TV do mojego MX'a 440 ( CLONE ) i uruchomiłem
program Prolinka, to obraz na TV był lepszy niż na monitorze !?
Obraz na monitorze zrobił się wtedy na całym ekranie,
a nie jak normalnie 768x576.
Zauważyłem, że obraz na monitorze jest lepszy jeśli monitor
ma rozdzielczość 800x600 a nie 1024x768

Pozdro..
  Rycho