Logowanie w WIN XP

Autor: MARIaN (ranek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 11:42:12 MET

Witam serdecznie.
Mam taki mały problemik, od jakiegoś czasu mogę logować się do systemu
tylko przy pomocy klasycznego logowania, takiego jakie występuje w w2k i
absolutnie nie daje się ponownie uruchomić "graficzne logowanie".
Próbowałem już:
1) zmiany ustawiń w panel sterownia/konta uzytkowników
2) gpedit.msc (czyli szablony administracyjne)
3) zmiana wyglądu logowania za pomocą programiku logouirandomozer z
stronki themexp.com

z tego co pamiętam stalo mi sie to po konwersji z FAT32 na NTFS.

Oprócz programiku logouirandomizer, miałem jeszcze jednego menadżera do
logoui o nazwie STYLEXP tez z themexp.com, tyle że przed konwersja na
NTFS alles było OK!

Proszę o POMOC!