Re: Sapphire Radeon 9000Pro

Autor: Grisza (griszas_at_box43.pl.NO.SPAM)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 10:06:44 MET

Użytkownik " grzesiek" <louie2_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> W jaki spsób mogę ustawić odświeżanie obrazu na tej karcie większe niż 60
Hz?
> [...]
> a na tym Sapphirku zawsze bez względu na rozdzielczość i kolory Czyli 16
bit
> czy 32 bity zawsze jest 60 Hz. Monitor jest ustawiany w windowsie na taki
> model jaki jest
> Płyta główna to Asus A7V 266 ze zaktualizowanym Biosem, 256 ramu, i 1700xp
> amd. Sterowniki z płytki dołożonej do karty,A na nowe musiałbym długo
czekać,
> więc co żle robię ? System zainstalowany od nowa, sterowniki płyty głównej
> wgrane VIA 4,40
> Ta rzecz występuje zarówno pod Windows XP jak i pod 98. Ustawione na

A nie jest przypadkiem tak, ze ta karta ma dwa wyjscia na monitor i
ustawiasz czestotliwosci dla wyjscia pierwszego, a monitor masz podlaczony
do drugiego ? To co opisujesz mialem kiedys okazje podziwiac na Radeonie7500
bodajze. Okazalo sie ze wystarczylo podlaczyc monitor do drugiego wyjscia i
wszystko bylo cacy :)

Pozdro
Grisza