Re: Najtanszy we Wroclawiu

Autor: Bylski (xzz_at_gazeta.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 11:50:44 MET

Użytkownik "Pr" <pid_at_konto.pl> napisał w wiadomości
> www.gvctax.pl
>
> kupuje u nich od 5 lat nie mialem problemow z serwisem; brak kolejek,
ceny
> dość niskie

dosc niskie to i moze... ale i tak musisz doplacic min. 50zl do czesci w
porownaniu z tym, co w prolajnie.
jak chcesz tanio kupic, to idz do prolajna, tylko pamietaj:
1. jak bedziesz kupowac - nie sluchaj sprzedawcy - latwo mozesz sie
zirytowac
2. zrob liste najpierw, wejdz do sklepu, szybko ja przeczytaj o nic nie
pytajac, nastwaw sie, ze polowy nie bedzie, wez czesci z magazynu i do
widzenia - nie kaz sobie skladac kompa!!!
3. reklamacja - hmmm mialem jedna i mi wymienili - FDD...widzialem kiedys,
jak przywiezli tam monitory. Nic dziwnego ze moga byc uszkodzone - jak sie
tak rzuca, to wszystko sie moze popsuc!

Jest jeszcze ten popland (www.popland.pl) , ale tam tez jacys tacy drentwi
sprzedawcy.... ja nie mam tam wiekszych doswiadczen.
Age jest drozszy troszke, ale jakos mam do niego wieksze zaufanie.
jeszcze ten kom-net sie pojawil - jest troche drozszy, ale ludzie tam wydaja
sie by w pozadku - warto sprawdzic.

pozdro i powodzenia
BYLSKI