ECS K7S6A - niekoniecznie plyta

Autor: Adam Kakal (logo2_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 08:26:51 MET

Witam,
Dwa miesiące do tyłu złożyłem komputer na ECS K7S6A (Athlon1.7+, 256DDR,
GeForce2 400MMX,CD-RW Samsung, 12GB Seagate 7200rpm) przy pierwszym
uruchomieniu powstał problem w trakcie rozpoznawania przez bios sprzętu,
bootowania - na ekranie za wyświetlanymi literami pojawiała się "mora" coś
podobnego jak "odbicie" przy źle ustawionej antenie w TV. WinXP czy 98 nie
dały się zainstalować. W trakcie instalacji powstal efekt zaniku obrazu w
miejscu ruchu myszką, po instalacji restart i tryb awaryjny i tak błędne koło
- reset bios nic nie dał, poprawianie połaczeń kabli i efekt odbicia zniknął
po kilku godzinach, później ponowna instalacja XP przbiegła prawidłowo i
wszystko działało. Kilka dni temu dołożyłem CD-ROM i efekty jak przy pierwszej
instalacji. Miałem/mam zainstalowany na drugiej partycji MDK9.0 - po
identycznych efektach z literami w trakcie bootowania na ekranie powitalnym
Mdk pojawiły się tylko pionowe nieregularne kreski do momentu pojawienia się
ekranu powitalnego. Dalej KDE i wszysto działa jan należy. Ale dalej nie
uruchamiam WinXP, bo wiem, że się "wyłoży" po lub w trakcie uruchamiania.
Jeśli ktoś ma jakieś podejrzenia proszę o infrmacę.

Pozdrawiam,
kakal