RADEON i XviD

Autor: Sebastian (starfire21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 09:46:10 MET

Witam!!!

Mam radeonkha His Radeon 7000 i problem z tvoutem.... mianowicie filmy np
divxy czy mpg leca na tv super... - mam tak ustawione ze odpalam na kompie a
na TV leci na full screen - a ten na kompie moge sobie przeciagnac poza
ekran by mi nie przeszkadzal!!!

Wszystko pieknie tylk jak proboje odtworzyc jakikolwiek film skompresowany
xvdiem to dupa blada. Labo obraz sie zawiesza i mruga - efekt taki jakby
stworzyla sie krotka animacja:-) np ktos mruga caly czas albo podnosi i
opuszcza reke...

Ew. obraz stoi w miejscu albo wogole jest czarny ekran....

Czego to moze byc wina?

Moze to pomoze ale gdy odpalam kompa z podlaczonym kablem od tv (lacze sie
cicnchem do megnetowidu, bo tv mam zabytkowy i niedlugo bedzie jego
wymiana:-) ) to obraz jest jakby 800x400 w biosie... w menu wyboru
systemu... (taki splaszczony) a pozniej jak sie winda zaczyna ladowac jest
juz ok!!!

Jak odepne kabel to jest ok!

Ustawianie to monitor jako pierwszy TV jako drugi....

Pozdrawiam
Sebastian