Re: niechciane strony xxx

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 03:43:07 MET

Użytkownik "Rafal" <*_sram_na_spam_*rafalb82_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b37lc9$jqv$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Po pierwsze katalog Windows a tam poszukaj sysmod.exe
> wywal ten plik wczesniej zamykajac wczesniej program po przez alt-ctrl-del
> zamknij ten proces.
> Jak juz usuniesz to utworz nowy plik tak samo sie nazywajacy i nadaj mu
> atrybut ReadOnly:)
> Bedziesz mial mniej problemow na przyszlosc.
> Od pol roku ten patent dziala u mnie zarowno pod w9x i xp :))

Ja bym najpierw zabil te progsy przez alt+ctrl+del beda to pewnie md.exe
albo sysmd.exe a nastepnie wywalil je z dysku (na 99.9% w katalogu Windows)
i jeszcze zeby bylo zupelnie kulturalnie to z rejestrow:
hkey_local_machine->software->microsoft->windows->current version->run i
dla spokoju przeszukac caly rejestr na wystepowanie md.exe i sysmd.exe Juz
tylu osobom usuwalem te smieci.... swoja droga ile razy jedna osoba moze
zlapac taka pluskwe? :))))

Pozdrofka
[x]Angel