Re: AK 321 czy AsRock

Autor: gogo (gogulek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 00:25:40 MET

Użytkownik Delfin UM napisał:

> Witam
>
> Która z wymienionych płyt głównych lepiej daje podkręcać procki ??
> Będę wdzięczny za wypowiedzi z wyjaśnieniami dlaczego ta a nie inna.
> Inne płyty nie wchodzą w grę ze względu na brak kasiurki.
>
> Pozdrawiam
> Tomasz S.
>
> P.S. Spaliła mi się płyta MSI K7T Turbo Limited - buuuuuuu :-(

Nie znam asrocka. Na ak32a masz możliwość regulacji mnożnika do 12,5 lub
14 w zależności od procesora. Na athlonie 1,7 - do 12,5. Miałem tą płytę
z sdr ram i udało mi się z niej wyciągnąć 2200+ - praca stabilna - na
athlonie 1,7+ - stepping B. Napięcie można zmienianiać +- 0,1 V co 0,05V
p.s również zdechła mi msi k7turbo